Hata mesajı

The page you requested does not exist. For your convenience, a search was performed using the query icerik organizasyon semasi.

Aradığınız sayfa bulunamıyor

  1. Organizasyon Şeması

    "ilgili" kuruluşlarından olup özel hukuk hükümlerine tabidir. ORGANİZASYON ŞEMASI TÜBİTAK’a ait Organizasyon Şeması’nı görmek için tıklayınız. Görev Dağılımı için tıklayınız. ...

  2. Protokol

    ÇETİNKAYA, Bilim İletişimi Müdürü V. Mehmet Mustafa GÜVEN, Etkinlik ve Organizasyon Müdürü V. Adem POLAT, ...

  3. Üniversite Düzeyi Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışması Organizasyon İhalesi

    İhale ile ilgili ilan metnine ulaşmak için tıklayınız. Perşembe, 28 Şubat, 2013 to Cuma, 22 Mart, 2013 ...

  4. Dijital İçerikli Açık Ders Kaynakları Destekleme Programı Üniversitelerde Tanıtılıyor

    TÜBİTAK’ın 5000 Dijital İçerikli Açık Ders Kaynakları Destekleme Programı Gaziantep Üniversitesi ... Programlar Uzmanı Dr. Tuncay BAYDEMİR yaptı. Çağrılar Yıl Sonuna Kadar Devam Edecek 5000 Dijital İçerikli ... karara bağlanmıştı. Bu karar çerçevesinde dijital içerikli açık ders kaynakları TÜBİTAK tarafından ...

  5. 5000 - Dijital İçerikli Açık Ders Kaynakları Destekleme Programı

    lisansüstü öğrencilerine fırsat eşitliği sağlayacak ulaşılabilir kaynaklar üretmektir. 5000 Dijital İçerikli ...

  6. İçerik Bilinçli Ağ Teknolojileri

    Destekler Akademik Ulusal Destek Programları 1003 1003-BIT-MILT-2017-2 /sites/default/files/2204/1003-bit-milt-2017-2.pdf Pazartesi, 21 Ağustos, 2017- 12:30 to Cuma, 6 Ekim, 2017- 17:30 ...

  7. Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimine Yönelik Yenilikçi İçerik Geliştirme Uygulamaları

    Özel eğitim öğretmenlerinin ve kaynaştırma öğrencilerinin sınıf öğretmenlerinin teknolojiyi özel gereksinimli bireylerin eğitimi ile bağdaştırarak öğrencilerin teknolojiye yönelik bilgi ve becerilerini geliştirmeleri, yenilikçi öğretim yöntemleri kullanar ...

  8. Matematik Eğitimine Yönelik Teknolojik ve Yenilikçi İçerik Geliştirme Uygulamaları

    Projede ilköğretim matematik öğretmenlerinin, matematik ve teknolojiyi bireylerin eğitimi ile bütünleştirerek öğrencilerin teknolojiye yönelik ilgi, bilgi ve becerilerini geliştirmeleri, yenilikçi ve teknolojiyle bütünleştiren öğretim yöntemleri kullanara ...

  9. Sürdürülebilir Bahçe Temelli Eğitim Uygulamalarının, OSB'li Bireylerde ve Onların Ebeveynleri Üzerine Etkilerinin Değerlendirilmesi ve İçerik Oluşturulması

    Projenin ana amacı, sürdürülebilir kalkınma hedeflerine uygun olarak tasarlanmış bahçe temelli tarım uygulamaları ve doğa temelli etkinlikler ile, OSB (Otizm Spektrum Bozukluğu) tanısı almış bireylerde ve onların ebeveynlerinde bilişsel, duyuşsal ve psiko ...

  10. Metodoloji

    universite_yetkinlik_analizi_is_adimlari_semasi.png Şekil-1: Üniversite Yetkinlik Analizi İş Adımları Şeması Analizde kullanılmak üzere 131 alt ...

Sayfalar