Desteğin Başlatılması

-A +A

Bursun Başlatılma Yöntemi

Burs almaya hak kazanan başvuru sahipleri BİDEB Proje Takip Sistemi (PTS) üzerinden burs başlatma talebinde bulunması gerekmektedir. Talep burs başlama tarihinden en az bir (1) ay önce gönderilmelidir. Talep oluşturulduktan sonra “TÜBİTAK ile araştırmanın yürütüleceği kurum/kuruluş imzalanacak destek sözleşmesi” BİDEB tarafından hazırlanarak başvuru sahibine e-posta ile iletilir.

Burs başlatma bilgilendirmesine ulaşmak için tıklayınız.

Bursun Başlatılması İçin İstenen Belgeler

  • Aday bir kuruluşta çalışıyorsa, araştırma süresince adayın ücretli veya ücretsiz izinli olacağını belirten, çalıştığı kurum/kuruluşun en üst yetkilisinden alınmış izin belgesi,
  • Başvuru aşamasında öğrenci olunması durumunda mezun belgesi,
  • Gerekli ise etik kurul izin belgesi.

Burs başlatma talebinin onaylanabilmesi ve formun üretilmesi için, aşağıdaki belgelerin sisteme yüklenmesi talep edileceltir.