Bu proje, dijital dönüşüm teknolojilerini başarılı bir şekilde fen öğretimine entegre etmeyi amaçlayarak, katılımcılara yenilikçi öğretim materyalleri geliştirmeleri için beceriler kazandırmayı, fen bilimleri öğrenimini öğrenciler için daha etkili hale getirmeyi amaçlamaktadır. Projenin temel hedef kitlesi, liselerde görev yapan Fizik, Kimya ve Biyoloji öğretmenleridir. Bu öğretmenler, proje kapsamındaki eğitimler aracılığıyla, teknolojinin eğitim süreçlerine entegrasyonunu, teknoloji kullanım becerileri ile sınıf yönetimi yeterlikleri arasındaki ilişkiyi, fen eğitimindeki öğrenme zorluklarını, eğitsel oyun ve oyunlaştırmayı, dijital ders materyali geliştirmeyi ve uygulamayı, 2D ve 3D grafik motorları ile oyun etkileşimli uygulama tasarımını, VR kullanımını, nesnelerin internetini, akıllı sistemleri ve temel düzeyde yapay zekayı öğreneceklerdir.