Türkiye'de Sinop ve Mersin'de devam eden nükleer santral inşaatları nedeniyle gündeme gelen "Nükleer" konusunu ele almakta ve bu alanda özellikle öğretmenler arasında oluşan olumsuz algıları dönüştürmeyi hedeflemektedir. Medyada sıklıkla karşılaşılan bilimsellikten uzak tartışmalar, öğretmenlerin nükleer enerji konusunda yeterli ön bilgiye sahip olmamalarına ve bu konuda olumsuz bir tutum sergilemelerine yol açmaktadır. Bu olumsuz tutum, öğretmenlerin kendi uzmanlık alanlarına, öğrettikleri sınıf düzeylerine ve sosyo-ekonomik durumlarına göre farklılık göstermektedir. Proje, nükleer bilimlerin günümüz teknolojisiyle entegre edilmesini, katılımcı merkezli ve ilgi uyandıran bir yaklaşımla sunmayı amaçlamaktadır. Eğitim, enerji alanının yanı sıra tıp, endüstri ve arkeoloji gibi alanlardaki uygulamaları da kapsayacak şekilde tasarlanmıştır.