(1) Matematik öğretiminde karşılaşılan problemleri çözmeye yönelik, geleneksel yöntemlerin dışında yenilikçi yaklaşımlar kullanarak (bilgi işlemsel düşünme, TGA yöntemi, bilimsel gezi ve saha çalışması, dijital oyun ve öyküleme, tartışma ve çalıştay, matematik ve doğa, eğitsel oyun, açık ve kapalı uçlu deney, mobil uygulama, oyunlaştırma, spor ve sanat, STEAM, yaratıcı drama, animasyon ve benzetim), sanal manipülatiflerin kullanımı, dijitalleşme ve matematik vb.) öğretmenlere kılavuz oluşturmak, (2) Matematiği farklı disiplinler aracılığıyla teknolojik yazılımları ile ilişkilendirerek teoriden uygulamaya geçiş süreci hakkında öğretmenlere farkındalık sağlamak, (3) Doğada matematiğin varlığına vurgu yaparak (fraktal geometri ve doğadaki yansımaları) eğlenceli matematiği keşfettiren ve teknoloji okuryazarı birey yetiştirebilen öğretmenler oluşturmak projenin amaçları arasında yer almaktadır.