Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Doğa Temelli Uygulamaların ve Gevşeme Tekniklerinin Duygu Düzenlemeye ve Benlik Saygısına Etkisi

+
-
0

Bu projenin amacı öğrenme güçlüğü (ÖG) olan öğrencilerde doğa temelli uygulamaların ve gevşeme tekniklerinin duygu düzenlemeye ve benlik saygısına etkisini incelemektir.

Etkinlik Tarihi
-
Etkinlik Yeri
ARDAHAN
Yürütücü Kurum
ARDAHAN Ü. SAĞLIK BİLİMLERİ F. HEMŞİRELİK B.
Destek Programı
4008-Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları
Etkinlik Birimi
Bilim ve Toplum Başkanlığı (BITO)
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Doğa Temelli Uygulamaların ve Gevşeme Tekniklerinin Duygu Düzenlemeye ve Benlik Saygısına Etkisi