Evrak Gönderiminde Kep Kullanımına Geçiliyor

-A +A

İçinde bulunduğumuz sosyal izolasyon sürecinde posta/kargo ile evrak alıp gönderme işlemleri çeşitli sorunlara yol açmaktadır. Bu yönteme göre daha güvenli ve hızlı çözüm olarak Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi uygulaması mevcuttur.

TÜBİTAK TEYDEB olarak evrak gönderiminde posta/kargo uygulaması yerine KEP kullanımına geçilmesi gerekli görülmüştür.

Bu sürecin başarıyla yürütülmesi için öncelikle PRODİS uygulamasında mevcut firmaların en geç 15 Mayıs 2020 tarihine kadar KEP adreslerini girmeleri gerekmektedir.

KEP adresleri olmayan firmaların, TEYDEB süreçlerinde yukarıda değinilen ortam koşulları nedeniyle gecikme yaşaması kaçınılmazdır.

KEP adresi girişini PRODİS Kullanıcı İşlemlerinden 3 adımda kolayca gerçekleştirebileceksiniz.

1.    Adım: Firma Kullanıcısı Ana Sayfasında Kullanıcı İşlemlerine tıklanır.
2.    Adım: Güncelle butonuna basılır. 
3.    Adım: Firma kullanıcısı KEP adresini girer veya yeniden düzenler.

Çalışmalarınızda başarılar dileriz.

PRODİS üzerinde KEP adresi nasıl girilir?

1.    Adım: Firma Kullanıcısı Ana Sayfasında Kullanıcı İşlemlerine tıklanır:

 

2.    Adım: Firma kullanıcısı bu sayfada güncelleme yapabilmektedir. KEP Adresi bilgisini girmek için Güncelle butonuna basılır:

 

3.    Adım: Güncelle butonuna basıldığında firma KEP Adresi bilgisini girebilmekte veya düzenleyebilmektedir:

20.04.2020 Destekler, Sanayi, Ulusal Destek Programları