21. Yüzyıl Hayatta Kalma Becerileri İçin Gelenekselden Dijitale Oyunun Gücü

+
-
0

Bu projenin ana amacı teknolojiye erişim açısından dezavantajlı bölgelerde görevini sürdüren öğretmenlere hem kendileri hem de öğrencileri için kılavuz olabilecek oyun-temelli pedagojinin gücünü deneyimleme fırsatı vermektir. 21. yüzyıl becerileri çerçevesinde kurgulanabilecek etkinliklerin farklı teknoloji kullanımı seviyelerinde örneklerinin gösterilmesi, öğretmenlere hem bilgisayarlı hem de bilgisayarsız ortamda nasıl etkinlikler hazırlayabilecekleri konusunda farkındalık kazandıracaktır.

Etkinlik Tarihi
-
Etkinlik Yeri
Samsun
Yürütücü Kurum
Ondokuz Mayıs Ü. Eğitim F. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi B.
Destek Programı
4005-Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Etkinlik Birimi
Bilim ve Toplum Başkanlığı (BITO)
21. Yüzyıl Hayatta Kalma Becerileri İçin Gelenekselden Dijitale Oyunun Gücü