Araştırma lisansüstü eğitimine devam eden öğrencilere disiplinler arası entegrasyona dayalı olarak bilimsel bulgu elde etme metodolojisi konusunda farkındalık yapmayı amaçlamaktadır. Karma araştırma yöntemine göre desenlenen bu çalışmada STEAM disiplinlerinde lisansüstü eğitim gören bir katılımcı grup (30 kişi) ile “Bir STEAM Örneği: Savaş Alanı Arkeolojisi” eğitim programı uygulayarak çeşitli değişkenler bakımından gelişimsel süreçleri değerlendirilecektir.
Etkinlik Tarihi
-
Etkinlik Yeri
Muş
Yürütücü Kurum
MUŞ ALPARSLAN Ü.
Destek Programı
4005 - Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Etkinlik Birimi
BİTO-Destek Programları Müdürlüğü
İl İlçe