Projede; dijital oyunlaştırma çözümleri ve oyunlaştırmayla ilgili temel kavramlar ve kuramlar aktarılacak; oyun elementleri, mekanikleri, bileşenleri ve dinamikleriyle ilgili kuramsal altyapı verilecektir. Ayrıca eğitmenler tarafından oyunlaştırmaya yönelik uygulamaya dönük dijital, fiziksel aktivite içeren, hikâyeleştirilmiş, kaçış odası dinamikleriyle oyunlaştırma örnekleri sunulacak ve katılımcı öğretmenlerle matematik odaklı mikro deneme atölyeleri gerçekleştirilecektir.
Etkinlik Tarihi
-
Etkinlik Yeri
BALIKESİR
Yürütücü Kurum
BURHANİYE BİLİM VE SANAT MERKEZİ
Destek Programı
4005-Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Etkinlik Birimi
Bilim ve Toplum Başkanlığı (BITO)