Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar

+
-
0

Dijital oyunların imkan ve faydalarından esinlenerek, bu projenin amacı özel öğrenme güçlüğü ile baş etmekte olan öğrencilerle kaynaştırma/bütünleştirme ve/veya bireyselleştirilmiş öğretim programları dahilinde öğretim etkinlikleri yürütmekte olan sınıf öğretmenlerinin; çeşitli oyunlaştırma şablonlarına sahip, bireysel öğrenme hızı ve ihtiyacına göre düzenlenebilecek dijital ortamları tanımasını, organize edebilmesini ve kullanabilmesini sağlamaktır.

Etkinlik Tarihi
-
Yürütücü Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN Ü. EĞİTİM F.
Destek Programı
4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları
Etkinlik Birimi
Bilim ve Toplum Başkanlığı (BITO)
Öğrenme Güçlüklerine Eğlenceli Destek: Dijital Oyunlar