Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda, Ebeveynlerinde Ve Öğretmenlerinde Hortikültürel Terapi Farkındalığının Geliştirilmesi Ve Etkisinin İncelenmesi

+
-
0

Bu projenin temel amacı doğanın terapötik gücünün yer aldığı tamamlayıcı terapi yaklaşımlardan biri olan Hortikültürel terapinin 6-12 yaş okul dönemi özgül öğrenme güçlüğü olan çocuklar, ebeveynler ve öğretmenlere tanıtılması, yararları ve etkisi konusunda farkındalığının arttırılmasıdır. Bu temel amaca ek olarak, özgül öğrenme güçlüğü olan çocuklarda hortikültürel terapinin benlik saygısı, sosyal beceri ve ebeveyn-çocuk ilişkisine etkisininin incelenmesi projenin diğer bir amacıdır.

Etkinlik Tarihi
-
Etkinlik Yeri
Ankara
Yürütücü Kurum
HACETTEPE Ü. SAĞLIK BİLİMLERİ F. ERGOTERAPİ B.
Destek Programı
4008- Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları
Etkinlik Birimi
Bilim ve Toplum Başkanlığı (BITO)
Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklarda, Ebeveynlerinde Ve Öğretmenlerinde Hortikültürel Terapi Farkındalığının Geliştirilmesi Ve Etkisinin İncelenmesi