Proje kapsamında öğretmenlere verilecek eğitimler sayesinde, (a) katılımcı öğretmenlerin öğrencilerini izleyici ve dinleyici konumundan çıkarıp, aktif görevler vererek onları "yapan-yaşayan" konumuna getirmek, bu yolla anlamlı öğrenmeyi sağlayarak bilginin daha kalıcı olmasına katkıda bulunmak, (b) yaratıcı drama yöntemine özgü tekniklerle yapılan etkileşimli uygulamalarla, katılımcıların bilime ve matematiğe bakış açısının olumlu yönde gelişmesine katkıda bulunmak, böylelikle yetiştirdikleri öğrencilerin de matematiğe yönelik olumlu tutum geliştirmelerini sağlamak, (c) katılımcı öğretmenlerin süreçte teorik ve bilimsel çalışmalarla desteklenen matematik derslerini yaratıcı drama yöntemiyle bütünleştirip öğrencilerine sunmalarıyla öğrencilerinin özgüvenlerini geliştirmekle birlikte bireysel yaratıcılıklarının gelişimine katkı sağlamaları hedeflenmektedir. Ayrıca projede, öğretmenlerin öğrencilerin çeşitli becerileri edinmelerine ve matematik derslerinde başarı sağlamalarına aracı olacak dersler tasarlamaları amaçlanmaktadır. Bu hedefler doğrultusunda matematik öğretmenlerine yaratıcı dramanın teorik ve kuramsal alt yapısı hakkında bilgi ve tecrübe kazandırma, farkındalık yaratma, yaratıcı drama yönteminin kullanımına yönelik olumlu düşünce geliştirmelerini sağlama ve bu yöntemi kullanarak geliştirmiş oldukları ders araçlarını sınıf ortamına aktarmaları beklenmektedir.